جستجوی پیشرفته   جستجوی وب
منو اصلی
صفحه اصلی > میز خدمت > ترکیبی > رضایتمندی از میزخدمت 
رضایتمندی از میزخدمت
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
شهروندگرامي خواهشمنداست بااعلام ميزان رضايت خود ازهريك ازمحورهاي ارائه شده دراين پرسشنامه ، مارا در ارتقاء سطح رعايت حقوق شهروندي ياري فرماييد.






نام دستگاه تاریخ
جنسیت مرد زن سن شغل تحصیلات


ردیف

سطح رضایت
پرسش خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
1 نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار



2 نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت




3 انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی




4 نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه




5 امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت




6 به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادات شما




7 راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها




8 دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد




9 تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت




10 تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"




11 میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت




12 نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت




13 دريافت يكباره مدارك واطلاعات به صورتالكترونيكي ياحضوري درهنگام مراجعه




14 ارائه اطلاعات تكراري (كپي شناسنامه،كارت ملي،ارائه چندباره اطلاعات)به واحدهاي مختلف




15 احساس نيازبه سفارش وتوصيه براي دريافت خدمت



16 احساس رضايت ازكل خدمت دريافت شده




چنانچه علاوه برمواردفوق مطلب ياپيشنهادي درخصوص نحوه انجام خدمات واصلاح روش هاي انجام كار در زمينه موردنظرخودداريد مرقوم فرمائيد:

آدرس


آدرس: همدان، بلوار شهید فهمیده، مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان

تلفن: 49- 38381740 - 081               نمابر: 38381686                ایمیل:hcvc@umsha.ac.ir

کدپستی : 6517839131

شعار سال 1399: « جهش تولید »

تمامی حقوق سایت متعلق به مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان می باشد.