کارشناس کلینیک وارفارین و واحد آموزش و پیگیری بیماران گزارش داد:
تشکیل 650 پرونده بیماران جامعه هدف؛کارنامه یکساله کلینیک وارفارین
بیمارستان قلب و عروق فرشچیان که توانست در آذر ماه سال ۱۴۰۲ با پروژه راه اندازی کلینیک وافارین به عنوان ( پروژه موفق از نگاه بهرهوری در حوزه سلامت) لوح زرین همایش بهرهوری نظام سلامت منطقه غرب کشور را از آن خود سازد همچنان مشغول خدمت رسانی به بیماران جامعه هدف می باشد.
خانم کرمی پرستار پیگیر واحد آموزش و پیگیری بیماران و کلینیک وارفارین مرکز با اعلام این خبر بیان کرد: در خرداد ۱۴۰۲کلینیک وارفارین مرکز با هدف ترخیص ایمن بیماران تحت درمان با وارفارین و بیماران مزمن قلبی در جهت کاهش عوارض و مخاطرات تهدید کننده ایمنی بیماران تحت درمان با وارفارین و بیماران مزمن قلبی و کاهش بستری مجدد این بیماران در درمانگاه بیمارستان راه اندازی شد.
ایشان درباره تعداد بیماران و فواید مثبت این اقدام افزود: این کلینیک از ابتدای راه اندازی تا کنون توانسته است جهت 650 مراجعه کننده و بیمار بستری پرونده تشکیل داده و با پیگیری های منظم دوره ایی و بهره مندی از خدمات آموزشی تاثیرقابل توجهی در افزایش میزان آگاهی و مشارکت آنان در برنامه خودمراقبتی و کاهش مراجعات و بستری های مکرر آنان داشته است.
خانم کرمی انجام پیگیریهای تلفنی این بیماران در بازده های زمانی مشخص از طریق شماره تماس ۳۸۳۸۱۷۹۱ را دیگرخدمتی عنوان کرد که توسط کارشناس مربوطه، با هدف ارتقاء رضایت بخشی و کاهش مراجعات بیماران خصوصا روستائیان وهموطنان دیگر استان ها و شهرستان های همجوار انجام می گیرد./خ
نظر دهید