«مهار تورم ، رشد تولید»

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تماس با ما

  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 13:52
  • تعداد بازدید : 73
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان:

آئین تکریم و معارفه برخی مسوولین بخش ها و واحدهای مرکز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراسم تکریم و معارفه برخی مسوولین بخش ها و واحدهای مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان  روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار گردید.در این مراسم آقای دکتر یزدی رئیس بیمارستان، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات مسوولین اسبق،انتصاب مسوولین جدید را تبریک و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

ایشان پذیرش مسوولیت را نوعی ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و افزود خدا را سپاسگزاریم که به همت مسوولین و کارکنان خوب حاضر در مجموعه، روند حرکت بیمارستان با سطحی خوب رو به سمت جلو می باشد.

در ادامه  این مراسم مهندس جمالی مدیر بیمارستان، مترون و سایر مسوولین حاضر نیز با تقدیر از زحمات مسوولین سابق به  افرادی که تقبل مسوولیت نمودند تبریک و آرزوی پیشبرد روز از افزون امور و اهداف سیستم را نمودند.

در این مراسم از زحمات پروین حمزه لوئی مسوول اسبق بخش ICU2 که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده و نیز آقای صلاح مرادی مسوول اسبق قلب 2ABتقدیرو برای خانم ها: ژیلا زنده دار  پریسا قنبر پور، فرزانه علیزاده ، مهنازملکی،فریبا عباسی و نیز مهران سلمان غابشی در سمت های جدید مسوولیتی  آرزوی موفقیت گردید. اضافه می دارد اکثر مسوولین جدید قبل از این تحولات در سمت های مسوولیتی دیگری مشغول خدمت بودند./خ

  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 139387
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

تصاویر

niafam espritportal

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام