«مهار تورم ، رشد تولید»

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تماس با ما

  • تاریخ انتشار : 1403/01/29 - 10:15
  • تعداد بازدید : 50
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان:

تشکیل نخستین کمیته بحران با حضور مسوول بحران معاونت درمان

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان،در بیست و هشتمین روز از فروردین ماه نخستین کمیته مدیریت بحران باحضور اعضاء و نیزآقای دکتر بختیار مسوول بحران معاونت درمان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس رضائی کارشناس بحران به بیان مختصری از اهداف ، شرح وظایف وعملکرد کمیته مدیریت بحران در بیمارستان قلب و عروق فرشچیان پرداخت و با ذکر فعالیتهای انجام شده در واحدEOC   از جمله  دوره های آموزشی برگزار شده ، مانورهای برگزار شده و درس آموخته های آن، تجزیه و تحلیل حوادث،امور انجام شده در حیطه پدافند غیر عامل  ، اقدامات اصلاحی انجام شده در حیطه مدیریت خطر و همچنین برنامه عملیاتی واحد EOC  اشاره نمود.

در ادامه مهندس جمالی مدیر مرکزضمن خیر مقدم به دکتر بختیار با گریزی به بحث مدیریت بحران آب در سالهای اخیر،به بیان تمهیدات اندیشیده شده در این حوزه پرداختند و تصریح نمودند که همکاری جمعی مجموعه رمز موفقیت در گذر از این بحران با کمترین مشکلات دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با اقدامات جهادی و فعالیت بیشتر،این بیمارستان بتواند پیشرفت خوبی در مدیریت بحران به ثبت برساند.

ایشان در ادامه خطاب به مسوولین تحت مدیریت خود از آنان خواست به پشتوانه زیر ساخت ها و مانورهای متعدد انجام گرفته  در هیچ شرایطی حتی هنگام بحران،ارائه خدمت را متوقف ننموده و رضایت مراجعین را سر لوحه انجام امور خود قرار دهند.

دکتر بختیار نیز با بیان حساسیت و توجه آقای دکتر سلیمی معاون درمان نسبت به مبحث مدیریت بحران و همچنین ابراز رضایت از وضعیت مدیریت بحران در این بیمارستان نسبت به سایر مراکز، به بررسی اقدامات صورت گرفته با توجه به چک لیست خود اظهاری تکمیل شده پرداخت و تمرکز بیشتر بر بحث عملکردی توام با تهیه  لیستی از اقلام مورد نیازو ارسال آن به معاونت درمان را خواستار شد.

بازدید میدانی از دفتر سوپروایزری،تریاژ،اورژانس و نیز اتاق EOC  پایان بخش این دیدار بود./خ

  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 138746
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

تصاویر

اسپریت پرتال

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام