«مهار تورم ، رشد تولید»

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تماس با ما

  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 16:58
  • تعداد بازدید : 57
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تشکیل دومین فووکوس گروپ،گامی در راستای استقرار سنجه سطح سه، استانداردهای اعتباربخشی

برگزاری جلسه هم اندیشی با بیماران و همراهان (فووکوس گروپ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان، در راستای استقرار سنجه سطح سه، استانداردهای اعتباربخشی (سنجه الف-1-4-7 محور رهبری و مدیریت کیفیت) درخصوص استفاده از نظرات و پیشنهادات ذینفعان برای تحقق نتایج مطلوب و متوازن،در مورخه 22 خرداد ماه سال 1403جلسه هم اندیشی با بیماران و همراهان ( بیماران با نارسایی قلبی وتحت درمان با وارفارین ) در یکی از کلاس های واحد آموزش تشکیل شد.

در این جلسه مدیربیمارستان، مسوولین  واحدهای؛ بهبود کیفیت،درمانگاه،سوپروایزر آموزش سلامت و کارشناسان مرتبط   در فضایی صمیمی به  شنیدن مشکلات و چالشهای پیش روی بیماران و همراهان نشستند تا پس از این مرحله برای رفع آن تدابیری اتخاذ نمایند.

کمبود وارفارین درداروخانه های سطح شهر و تنوع زیاد برند این دارو،مبحث طولانی بودن زمان نوبت دهی واحد سی تی آنژیو گرافی،گاما اسکن و درمانگاه از جمله مهمترین  دغدغه هایی بود که از سوی همراهان و حاضران مطرح گردید.

در انتهای این جلسه؛ مدیر بیمارستان  با طرح پرسش هایی نظر بیماران و همراهان را از نحوه رعایت منشور حقوق گیرندگان خدمت، جویا شد که خوشبختانه موری دال بر تعارض؛ از سوی حاضرین مطرح نشد./خ

  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 141053
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

تصاویر

پرتال برگزیده سازمانی نیافام

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام