«مهار تورم ، رشد تولید»

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تماس با ما

  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 10:20
  • تعداد بازدید : 51
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر بیمارستان در کلاس آموزشی بحران:

حریق در راس مخاطرات و از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیکتر است.

مهندس جمالی مدیر بیمارستان قلب و عروق فرشچیان در کلاس آموزشی با موضوع بحران ، در جمع کارکنان مرکز به بیان توضیحات  مبسوطی در خصوص مدیریت بحران، انواع مخاطرات، چارت فرماندهی حادثه،  مدل پروانه ایی در مقابله با بحران و....پرداخت.
وی که در نقش مدرس صحبت می کرد خطر حریق را در راس تهدیدات و  مخاطرات برشمرد و با بیان اینکه حریق از آنچه که فکر می کنیم به ما نزدیکتر است بر لزوم افزایش حساسیت همگانی جهت پیشگیری ، آموزش و مقابله با آن تاکید کرد.
ایشان اختصاص  بودجه جهت خرید تجهیزات ضد حریق و  برخی اقلام مورد نیاز در کنار توانمند سازی پرسنل با آموزش و مانورهای عملی متعدد و سایر اقدامات پیشگیرانه  و ..را از جمله موارد لازم جهت کاهش مخاطرات در هنگام وقوع  بحران حریق برشمرد.
مدیر بیمارستان قلب فرشچیان،بجا ماندن اثرات مختلف از قبیل اثرات جانی و انسانی ، زیست محیطی ، مالی، روانی اجتماعی، کاهش شهرت و اعتبار و... را از جمله عوارض پس از وقوع بحران اعلام کرد و افزود؛ در این بین لطمه های ناشی از  اثرات  روانی اجتماعی  هر بحران  بیشتر از ابعاد مالی حادثه  است چرا که می تواند  باعث تضعیف  روحیه و بهم خوردن آرامش یک مجموعه  شود.
وی  نقش ضربه های ناشی از بحران در موضوع اعتبار و شهرت را  از دیگر تاثیرات مهمی دانست که مدتها ی مدید، در اذهان عموم ماندگار خواهد بود./خ
  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 143327
کلمات کلیدی
زهرا خوش قیام
خبرنگار

زهرا خوش قیام

اسپریت پرتال نیافام

سامانه ی گفتگوی آنلاین